Merhabalar Ağustos ayının 23unde adet oldum normalde hep düzenli olurum 4-5 gün erken olurum yani . Bu ay ayın 24u oldu hala olmadım aşırı stres yaptım ve çok afedersiniz hafif beyaz akıntı şeklinde geliyor arada. Karnım 10 gündür ağrıyor sinirliyim gerginim bu ara. 3 gün önce disime dolgu yaptırdım disi uyusturmak için yapılan iğne geciktirir mi???