Sennurrr Kızlar bebeğim 1 yaşına girecek ailecek toplanıp bir restaurantta kahvaltı yapalım pasta keselim diye düşünüyorum. Avrupa yakasında tavsiye edeceğiniz bir yer var mı? 15 kişi falan olacağız