Pengu yagmurathan merhaba bende antalyaya yeni taşındm. Bana kuaför öneriniz barmı? Birde bebekle gidilecek plaj 😊
yagmurathan Kbr0607 bugünde nem ve sıcak var klimalar açıldı yine :) deniz güzel evet ama bu yıl çok gidemedikkk 3 aylık bebek var malum 😊
yagmurathan Pengu merhabaaa saç boyama kesim için şirinyalı semtinde retro kuaför var oraya gidiyorum ben . Kaş bıyık ağda içinde sütçülerde ayrı bir kuaför var oraya gidiyorum canım Sen ne taraftasın
Kbr0607 yagmurathan rabbim hayirli evlat etsin evet bebis küçük olunca gidilmiyor 1 hafta tatile geldik ama cok zor gecirdik oglum 1 yasinda benimde hastalandi hava degisiklikten pek tat alamadim o yuzden
Pengu yagmurathan retro kuaförde kesimi iyi olan kişinin ismi varmı yoksa herhabgi birine mi kestiriyosnz
MrvYldrn Herkese merhaba, Ordu Ünye de yaşıyorum bende. 7 aylık bebeğim var. İngilizce öğretmeniyim. Yarışmadaki arkadaşlara başarılar diliyorum jsjsjsjsjs
iyikianne ayseanne43 aaa merhaba ne güzel birilerine rastlamak Kütahya’da nerde yaşıyorsunuz ben Menderes caddesindeyim