Hkkk bizde 23 günlükken bıraktık 3. Günümüz bugün ama ağzı küçük olduğu için sadece ucuyla azıcık kahverengi kısmını alabiliyor ucunu iyice çıkartı verdim uyku sersemi aldı 3 gündür silikon takmadım hiç inşAllah herkes bırakabilir çünkü yoruyor insanı yıka tak kaydı tak hele ıslanınca çıktı tak çocuk eliyle düşürdü git yıka bi daha tak öff çok zordu brnim için emme refleksleri geliştikçe bırakıyorlar bence ana memenisi unutturmayın her emzirme öncesi teklif edin