Benim kuaförüm sakın sakın emzirirken saçlarını boyama boyatma diye uyarır her gittiğimde. Saç derisi çok hızlı emilim gösterip kana çok çabuk karışıyormuş boya ve süte saçlarım bembeyaz ve boyamıyorum muhtemelen boyamayacağımda. Tehlikeli olduğunu vurgulamak isterim.