Benim bebeğim 37+5 te dünyaya geldi hem kendim sezaryen istediğim için hemde doktor 37 haftamda suyun azalıyor riske atmak istemiyorum alıcam dedi bebeğim 5 aylık oldu hala kusan bir bebek genelde mide kapakçığı gelişmeyenlerde olur diyorlar yada reflü vaktinde doğsaydı geçer miydi yada suyu az olupta 40 haftaya kadar bekleyen var mı ?