sezen220823 Fatma22 evet oluyor 2. Sezaryenimi oldum devlette ve estetik dikiş yapıldı ilkinden daha uzun bi kesik atmışlar ona üzüldüm ben bi tek😔
inan-472 Fatma22 yani ilkinden bir kac cm daha uzun gibi ama yenidoğum yaptım 24 gün oldu ilkiyle aynı gibi ilerliyor su an