İyi akşamlar hanımlar🥰 benim oğlum 3.5 yaşında konuşmuyor 😔 10 kelimesin anca vardır. Ama herşeyi anlıyor çok zeki. Dil terapisine gidiyoruz 3. Seanstayız hala bi gelişme yok. Gidenler varsa ne zaman sonuç aldı kaç seansta etki görürüz acaba ? (Tel tv. İzlemiyoruz) kendisi unuttum sadece yemek yerken 15 dk açarız hemen sıkılırız zaten.