Anonim41 bir tık ileride olması endişelendirecek bir durum değil. Diğer çocuklarla ilerleyen dönemlerde farklı kriterlerde buluşurlar, içiniz rahat etsin😌 benim kızım da algısı inanılmaz açık bir bebekti ve yakınlarda bebek olmadığı için bunu bize doktor söyleyince anladık, nörolojik ve sosyal gelişimi akranlarından ileriydi hep, şuan konuşma konusunda eşitlendiler mesela ☺️ stres olmayın, bu dönemin bebekleri de bir değişik😅