Sadeturkkahvesi Kızlar doğu illerinden hangisine gidilir ilk Daha önce hiç gitmedim neresi gezmek için çocukla en uygun olur
Ess92 Sadeturkkahvesi bu sene batı Karadeniz vardı aklımızda yaptık turumuzu çok güzeldi 😍 seneye güneydoğu düşünüyoruz bizim planımız Urfa Mardin Diyarbakır olur büyüm ihtimal. Başka bir rota olarak da Antep Adıyaman aklımızda ama bunların hepsini aynı yıl yapamayacağımız için birini bir yıl birini bir yıl yaparız. Size de iyi gezmeler 😌
Acemianne2807 Sadeturkkahvesi nerden geleceksiniz bilmiyorum ama diyarbakır urfa mardin amtep batmanı öneririm diyarbakırlıyım özellikle cok guzel
Ess92 Sadeturkkahvesi havalar gündüz dolaşabilecek gibi olur en azından iyi Bir Zaman bence güneydoğu için 🙏
ikiPrensesAnnesi20 Sadeturkkahvesi diyarbakir ve Mardin’e gelmenizi öneririm çok güzel gezilecek yerleri var bizim fe bu sene tayinimiz Mardin’e çıktı Diyarbakır a gittik Nusaybin’de beyaz su var oraya gitmenizi çok isterim mardinde eski Mardini gezmeniz lazım çok güzel.yerler var
Svartbabe Diyarbakir muhakkak olmalı diyorum. Sonrasında mardin Antep olabilir. :) bizde bu yıl bi doğu turu yaptık bi mardine gidemedim ona da vakit kalmadı çünkü gezilecek yerleri çok diye belki başka bir zaman inşallah :)
Svartbabe Sadeturkkahvesi biz gittiğimizde çok sıcaktı Ekim ayı daha uygun olur sanki orda yaşayanlar daha iyi bilir tabi ama