Herkese merhaba, 10 ay 13 gunluk bir bebegim var doktor kontrolunde liste olarak ilerliyor yiyecekleri. Tam yeme menusune gectik sabah 08.30 gibi kahvalti 10:30 gibi meyve 13:30 gibi corbasi ana yemegi sonra yogurt aksamda corba veya gunluk yemek verdi. Sadece yogurt olmadiginda ve gece son uyumadan sut veriyorum. Sizce bu kadar mamayi azaltmam bu donem icin normal mi?? Bir de gece 5 gibi uyaninca mama veriyorum sabaha kadar sinra uyuyor.