Adat biz de 13 Şubat doğumluyuz, gece 3 saatte bir 90 içiyor . Sabah ilk uyandığında 90 sonra ki uyandığında kahvaltı yaptırıyorum. Diğer öğünde meyve , diğer öğünde çorba veya sebze sonra gece uykusuna geçişte 8bucuk gibi 120 veriyorum . Gece 12 de tekrar 90 ile gece beslenmesine devam ediyorum