sanathanimm34 Doymuyor sanmayın dediğim gibi çiş sayısına bakın. Sizin göğsünüz de uyuklaması çok normal. Daha 17 günlük 😊 sizin kokunuzu, özellikle göğüs kokunuzu daha sizin karnınızdayken biliyor, tanıyor. O yüzden orada güvenli hissediyor kendini. Kaşık biberon la devam etmeden önce dediğim gibi çiş sayısını kontrol edin. Kaşık biberon kolayına gelir sonra zorlanırsınız. Emdiği kadar emsin doymasa belli eder kendini zaten.