Oğlum 16 aylık hatta 16 buçuk aylık, 17’ye doğru gidiyor. Yürümeye, desteksiz adım atmaya korkuyor. Tutunarak bütün evi dolaşıyor, tek elinden tutunca yürüyor, kendi kendine ayağa kalkıp tay tay duruyor ama iş desteksiz adım atmaya gelince korkup hemen yere oturuyor. Bunun bir çözümü var mıdır? Siz bebekleriniz yürümeye nasıl cesaretlendirdiniz? Boyu kocaman oldu hala emekliyor üzülüyorum :(