Saat 3 te bezini aldim yatmadan once bezini alacaktim actim ve sok gecirdim bombostu bezi. İdrar yolu enfeksiyonumuz var 4 gundur antibiyotik kullaniyoruz. Havalar sicak ama bu kadar sure idrar yapmamasi hic normal degil. Acile gitmelimiyim. Huzursuz degil butun gun emekledi güldü . Anne sutu aliyoe su iciyor corba iciyor. 9 aylik olmak uzere .