Gzm17 biz tam zamlardan önce evlendik eve yerleştik ev sahibi de yüzde 25 i asamadigindan dolayı 2750 ye oturuyoruz şuan istanbulda. Bu sene zam teklif dahi etmeden mahkemeye verdi direkt çıkmamız için çıkarsak 20 ye birini oturtacak biz otursak biliyor ki 10 bini aşamayacak. Bakalım napicaz 😮💨