dolcegurbanne
2.ci senem, ilk sene 1600e oturdum. Ev sahibimde iş dolayısıyla başka semte kiraya gitti. Orada kiralar yüksek bizede yüklü zam yapmak istedi fakat oranın kirası ile burayı bir tutmamasını söyledik. Orta yolu bulup bu fiyatta anlaştık. Oturduğum bina eski ama içi full yapılı. Sanırım yeni kontratta yükselecek. En düşük 6-7den başlıyor buralarda kiralar.