Kizlar selam,
Oglum 22 aylık. Emzigi vok seviyor. Emmek ve o sirada bana sarilmak onun icin bir keyif. Bjir yanim kiyamiyor emzigi biraktirmaya bir yanimda buyudukce daha cok baglancak daha zor olur diye dusunuyor. Ve emzik taktigi icin asla konusmayi denemiyor. Kisacasi biraktirmak istiyorum ama bu durum onun icin cok uzucu bir hal almasinda istiyorum. Emzikle uyumaya cok alisti emziksiz nasil uyutucam bilmiyorum. Ya da gece kalkip emzik istediginde napcam bilmiyorum. Suanda hasta. Hastaligi bitince baslicam. Siz nasil biraktirttiniz. Tavsiyeleriniz neler