Valla bazen bi saat geçmiyordu yine iştirdi bazen 6 saat istemiyordu doktorumuz emme refleksi olduğu için illa aç olduğu için istemiyor ola bilir dedi damakları belki kaşınıyordur falan dedi aç olduğunu zaten anlarsın demişti ama mesela benim bebeğim hep az içti 90 içmesi gerekirsen 60 falan su an 5,5 aylık 150 içiyor aslinda 180-220 icmeli keyifci bir bebek ne zaman isterse a az sık sık içiyor oyuzden biberon ısıtıcı aldım mama ziyan olmasın diye hep sıcak tutuyor