Kızlar bebeğim 8 aylık olacak anne sütü alıyor 3.4 ay kadardır mama da kullaniyorum Aptamil bı sorun yoktu kabızlık yaapmadi fakat şu 2.3 haftadr kabızlık var ve mamadan olduğunu dusunuyorum şimdi sorum önceden iyi gelen mama sonradan kabızlık yapabilir mi kızlar bekliyorum yorumlarınızı lütfen yardımcı olun🌸🙏