size bi sorum olacak biz çok çaresiz kaldık artık.
2 ay 20 günlük bir bebeğimiz var gazlı bir bebek olduğu için hep kucakta uyutup yatağında koyduk bir ara sürekli kucağımızda uyumak istiyordu onu da yaptık. Memede uyuyordu onu da istemiyor artık. son 2 haftadır ne omuzda uyuyor ne sallayarak hiçbir şekilde uyutamıyoruz hem gündüz hem gece uykusuna geçişimiz bu şekilde çok zor. Geceler zaten 3-4 saatlik uykuyu henüz göremedik çok nadir1-2 kez 3 saat uyuduğu oldu.
Yakın zamanda Bir kaç kere dışarda gezerken omuzda uyuyakaldı bir kerede arabada çok mızmız ağlarken uyuyakaldı. Çok büyük bi uyku problemimiz var ne yapmamız gerek nasıl uyutmamız gerek sorun ne hic anlamıyoruz. Çözümü bilgisi olandan yardım istiyorum