Annelerim merhaba bebeğim 4 aylık iki haftaya yakındır beni emdikten sonra aralıksız sürekli kusuyorrr.🥺 Mama veriyorum falan ama bu kadar olmuyor. Benimde baş dönmesi, mide bulantısı kasığımda ve belimde ağrı oluyor acaba üşüttüm mü falan diye düşünüyorum. Bildiğiniz emdikten 5 dakika sonra arka arkaya su gibi kusuyor endişeleniyorum ve yarın randevumuz var anca bulabildim🥹 gebelik olabilirmi desem afedersiniz ayda 3-4 defa birliktelik oluyor ve onda da dikkat ediyoruz başına böyle birşey gelen varmı gebelik ihtimali de kafamı kurcalıyor 😪😪😪