Kızlar oğlumda 5 haftadır geçmeyen balgamlı bi öksürük var. Alerji dediler levmont ve alorese başladık. Prospan, erdostin, peditus hepsini kullandım. 1 haftadır ventolin, cortair, ipratom hava veriyorum ama sadece çok az bi azalma oldu. Artık ne yapacağımı şaşırdım boğazları ciğerleri de temiz? Doğal yollardan da denemediğim şey kalmadı yardımcı olabilecek biri var mı? 🥹