Can_imin_Cani Dış yüzünden pisik oldu kızım Açıl pişik kremi almam lazım bunu kullanan varmı [url=https://hizliresim.com/DO07AZ][img]https://i.hizliresim.com/DO07AZ.jpg[/img][/url]
Yagmurmert Can_imin_Cani vala benm kızımda pişik oldu kac gundur bepantolla sudocremi donusumlu kullanıyorum fayda etmedi. Bu 2.olusu. Dgerinde trosyd cok iyi gelmsti bugun ona basladm bakalm ins gecer. En iyisi trosyd bence
espalp Can_imin_Cani bepanthol’den başka krem denemedim bile. Kesinlikle kızarıklık bile olmuyor. Günde bir ya da iki kez sürüyorum sadece 🙏🏻
ilknurtalasgul Can_imin_Cani ben doğduğundan beri sudocream kullanıyorum çok memnunum hiç de pişik olmadı bu güne kadar bebeğim şimdi 5 aylık olacak tavsiye ederim
Prensesannesiyimmm Can_imin_Cani içindeki kimyasallar zararlı biraz ama sudocrem anca geçiriyor bizim pişikleri 😔
Can_imin_Cani Yagmurmert o işime baktım ama dozu ağır gibi görünüyor doktor önerisi olması gerekli diyo
Busrabus Sana tavsiyem bunların hiçbirini almam. Kesinlikle %100 çözüm kırmızı kantaron yağı hem doğal hem de hemen geçiriyor.
dolunay01 Hametol ve sudocrem saıbelı ürün içerik bakımından .ben desıtın kullanıyorum ılk kullandıgımda gordum faydasını ıkıncıye kullanmadım bıle o derce guzel .sudocrem gıbı yogun guzel
Busrabus Can_imin_Cani Geçene kadar küçük sürüyorsun zaten farkı göreceksin 2. 3. Sürmede azalıp bitiyor :)
dolunay01 Can_imin_Cani mor renk olanı kullanıyorum saf zeytınyagı dogal kantaron yagını bıle denedık yk gecmıyordu