_ipekk18 Kızlar oğlum 20 aylık 8.330 Gr kiko vermiş halı doktor raporlu mama yazdı kilosu düşük diye yine kilo almamış dedi iki ay daha kullanın eğer almazssa gastroenterolojiye yönlendirecegim diye Raporlu mama kullanıp kilo almayan çocuklarınız varmı?