Acemimommm 2 aylık bebeğim atak döneminde çok gazlı nurse harveys damla aldım kaç damla kullanmam lazım
Hllasaf Acemimommm damla pek işe yaramıyor sabah 10 akşam 10 damla vermiştim ama şurubu daha etkili bence sancıyı da kesiyor
Mervetnl Acemimommm hiç açmadıysanız gidip Şurubu alın ben kullandım çok memnun kalmıştım. Damla sabsimplex şle aynıymış oda bize yaramadı diye doktor şurup vermişti aşırı rahatlatmıştı
Unicorn67 Acemimommm benim bebeğimde 2 aylık doktor günde 3 defa birer çay kaşığı demisti eczacida 3 yada 4 defa verebilirsiniz demisti çok huzursuz olunca ben 4 defa veriyorum
Mervetnl Acemimommm merhaba nurse harveys şurup günde 3-4 kez bir tatlı kaşığı başlyın. doktorumuz böyle önermişti bize. İçinden çıkan şırınga varya 5 cc veriyordum ben 😌 Zaten tatlı kaşığına eş oluyor
Hllasaf Acemimommm sabah ve akşam gazının en yoğun olduğu saat dilimlerini gözlemleyip ondan 1 saat önce kadar vermeniz lazım