Nilssmom Kızlar geçen gun koltuk yıkattım iş çok cazip geldi bana makınası sermayesi de çok degil ama hem çalışıyorum ek gelir hemde bebekle nasıl yaparım küçük yerde oturuyorum birde işi becerebilirsem bebeğime ayıracak çok vaktım kalır dıye istiyorum
Nilssmom Tosbikkkk valla adam dıyor ki 2 hafta doluyum abla kendisi bide memurmuş memurluğu sigortam var diye devam ettirıyorum diyor . Biz bide özel sektordeyız bi moralım bozuldu . Türklerin kendini gaza şeklıymış ya bu yapıyorsa bende yaparım dıye😂😂
Deletedmom_68 Nilssmom Ben yaptım canım koltuk yıkama. Bebeğine çok vaktin kalacağını sanmıyorum ama güzel para kazanırsın
Nilssmom Deletedmom_68 öyle mi dersin küçük yerdeyim ya ondan öyle düşünmüştüm günde 5 saat bile çalışsam şimdiki işimde akşam 7 de evde oluyorum bir tek haftasonum var