Benim kızım .. yemeyi bırak kaşık gördüğü an ağzını kilitliyordu herkes akıl veriyordu şunu yap bunu et, geç başladın yemeğe senin yüzünden öyle oldu, yemekte çok zor bir kız olacak kendi başını yaktın vs vs vs biiiir sürü olumsuz şey duydum çok üzüldüm yetersiz hissettim kendimi, anneliğimi sorguladım.. bu noktada eşim ve doktorumuz destek verdi sadece bana. Kontrolümüze giidnce doktorumuza sorduk hiç yorma zorlama kendini, sakın sıkma canını dedi. Zorlarsan geri teper bırak bir tane pirinç alsın, bir çay kaşığı yesin dert etme olacak zamanla dedi. Kızım şu an 13 aylık yaklaşık 2-2.5 aydır rahatça yemek yiyoruz, yine azar azar yiyor ama en azından doyduğunu bilip anlıyorum ve içim rahat ediyor. Doktorumuz şu an bile aynı şeyi söylüyor bazen az yer bazen çok yer bazen hiiç yemez yorma kendini de bebeği de diyor aynen o şekilde devam ediyorum. Ne kadar isterse o kadar veriyorum ve elhamdülillah hiçbir sağlık sıkıntısı yok, vitaminleri değerleri gayet iyi