Bebeğim 5 aylık oldu 2 gündür emmiyor ağlıyor . Uyumamak için direniyor oysa uykusu var uyuya kaldı mı çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor ben anlamıyorum neden böyle yapıyor sütüm mü yetmiyor acaba 🥲🥲 süt yapıcı şeyler yiyorum ama göğsüm sürekli yumuşacık öncesinde süt gelirdi hep normalde bile ama şimdi o bile yok , sabahtan bu yana sadece 2 çişli bez yaptı 🥲