Arkadaşlar merhaba. Bebegim salgına yakalandı 3 gündür kusuyor ishal vs. Özel hastaneye gittik serum taktılar röntgen çektiler. Tedavi olarak emedur fitil ve antibiyotik şurup verdiler. Fitili 2 kez kullandık şurubu da 2 kez ama ben anbiyotik olduğunu bilmiyordum. Aslını sorarsanız ne fitil ne şurup kullanmak istemedim ama çaresizdik. Ben şurubun bulantı için olduğunu sanıyordum öğrenince vermek istemedim ama eşim e benim içime sinmiyor istersen sen ver dedim. Çünkü eşim her kusmada bunu sebep gösterecekti. Bugün bu yüzden kavga ettik. Siz ne düşünüyorsunuz antibiyotik konusunda. Oğlum 16 aylık.