Cpera 4.ay atağı bitti evet hani atak varsa o zamanki kadar ağır mı geçiyo demek istedim 😅 ya bugün tek uyku yaptı gündüz ki normalde 3 yapar kısa süreli de olsa uyur. Atak dönemlerinde böyle olurdu normalde o yüzden merak ettim bu ara var mı atak diye. Teşekkür ederim çok