ialbayrak98 Biz de düşünüyoruz ama kararsı kaldık internette bazı yerlerde karşıt görüşler var. Siz ne düşünüyorsunuz? Ben açıkçası yaptırma taraftarıyım
Roxymila ialbayrak98 Bizim ailemiz 2 tarafta saglikci , hepsi + doktorumuz yaptir diyince yaptirdik. Birde cevremizde bir bebis rota virusu kapmisti ve yavrum cok agir geçirdi onuda gordukten sonra hic tereddütsüz yaptirdim.