Yaşım 30 daha önce de hep çalıştım bebeğim 7,5 aylık tekrar başlama fırsatım var ama sabah 7 akşam 8,5 çıkış olacak.Çalışmak da bu devirde mecburi tek maaşla dönmüyor bana destek olur musunuz süreç nasıl geçecek tecrübeli anneler😔 şimdiden çok üzülüyorum