Kızlar bebeğim tam 2 aylık oldu nasıö oldu bana sorun sürekli ağlıyor memeye gelınce basını geri atıyor sütüm cok tayzıklı emmek isteemiyor bez sayımız azaldı baya canım cok sıkılıyor gecıcı bır durummu acaba yarın sağlık ocagında aylık kontrol var söylemelımıyım bu tayzık hiperlaktasyon olayını nasıl aşıcam bılmıyorum psıkolojım bozuldu ve bez sayısı günde 4 olsa yeterlı olurmu çünkü takıp edemıyorum çişte kakada yapmıs oluyor 4 bezdede mesela