Yanlış olduğunu anlatmak lazımmış ısırdığında tepki vermemek lazımmış yoksa bunu oyun haline getirirmiş. Sırf hep verdiğiniz k tepkiyi görmek için ısırırmış. Başıma gelmedi bebeklerim daha 3.5 aylık ama böyle bi yazı okumuştum ne kadar işe yarar tepki vermeden durulur mu bilmem 🤷🏽♀️