Durefsan ben mesela havuç patates kabak gibi uyumlu şeyleri tattırdıktan sonra üçünü karıştırıp çorba yapıyordum. Yani tadım yaptığı sebze meyve alerjik reaksiyon göstermediyse onu kullanıp yiyebileceği bir şey yapıyordum ama yine az veriyordum tadım ayında olduğumuz için. Sonra yavaş yavaş şekillendi sabah labne yumurta sarısı veya pankek yapıyordum öğle ve akşam çorba veriyordum. Ondan sonraysa yiyebileceği şeylere geçtik yavaştan köfte, çiğneyebilecegi sebze yemekleri, makarna vs. Böyle böyle normal yemeklere doğru gittik