snssnm Sleepy kullandım sızdırdı ve çok koku yaptı Molfix geçtim oda sanki pahalı indirime yetişemedim sürekli bezde değiştirmek istemiyorum stok yapmak istiyorum fiyatlar yüzünden
Fndkurdu snssnm sleepyle molfix aynıdır aslında fiyat olarak. Molfix migrosta genelde indirimde oluyor oraya bak canım. Ama molfix yeni üretimleri kalitesini düşürdü. Ondan önce süperdi
Rrabiaa snssnm Prima premium care kullanıyoruz, memnunuz ama fiyatları çok yüksek. Diğer bezlere bakınca fiyatları üç dört katı kalıyor, yaşından sonra diğer bezlerden denemeyi düşünüyorum
Sonsuz32 snssnm biz her bezi kullanıyoruz sleppy Molfix bebem natural kullanmadığımız bez kalmadı diye biliriz
Elifsenayldrm55 Ahsen1- ben denemek için aldım hiç beğenemedim hep taşırdı ve kalıpları çok ufak geldi bana
snssnm Rrabiaa açıkcası ben prima da kullandım Sleepy ve son olarak Molfix de çok şükür pişik kızarıklık yaşamadım sizde deneyin
Rrabiaa snssnm Elimdeki stoklar bittikten sonra küçük paketlerle denemeyi düşünüyorum inşallah memnun kalırız çok teşekkür ederim
hepmutluolesma snssnm en temiz ve zararsız olan parfümsüz kimyasalsız olduğu için; Sleepy ecological. Çok memnunum. Bebeğime zararı yok çevreye zararı yok, sızdırma yaşamadım, pişik yaşamadım daha ne olsun
Sgnnn snssnm molfix migrosta 2. %50 indirimli oluyor ama eski kalitesi yok. Goon beze geçtik keşke daha önce geçseydim dedim
Prenses_Liya snssnm Sleppyyd de pahalı aslında Molfix daha iyi slepy hiç beğenmedim çok şişiriyor Koku yapıyor Molfix çok iyi
uynakbalina snssnm 8 ay prima premium care, 3 haftadır falanda molfix yeni nesil olan değil eski versiyonu