2 aylık bebeğim var bir aydır mama artı meme veriyordum mamadan sonra beni gayet güzel alıyordu mamayı günde en fazla 4 kez veriyordum son zamanlarda mememi almak istemiyor sabahtan öğlene kadar alıyor sonra mama aklına geliyor galiba almak istemiyor mama verince susuyor yoksa saatlerce ağlıyor mamayı nasıl unutturacam mememi alsın istiyorum sütüm var yazık olmasın diye sıkıntıdan stresten ağlıyorum napbilirlm yardım