Aslında uzun zamandır istiyorum ama sürekli bi engel oluyor pes ediyorum ama bi haftadır son raddelerimi yaşadım 10 buçuk aylık oğlum.. yoğun bi hafta geçirdik iki uyku yapıyoruz gündüz uykusunun biri evde ikincinde dışarda oluyoruz önceden asla çıkmıyordum uyku saatlerinde ama dişçi hastane derken bi kere de arkadaşım a ve kayınvalidem e gittik asla aslaaaa uyumuyor beşiksiz.. ve bunun zararı çok oldu bize ikinci uykuya 6 gibi geçti mesela bugün yolda arabada giderken ki uyuyacağını biliyordum eve geldik uyandı ama çok huysuz çünkü doymadı uykuya şimdi sallıyorum uyumuyorda böyle böyle 12 yi bulur heralde 🙄 nasıl bırakacağım ben sallanmayı yaaa.. eşim esnaf bazen dükkanda olmuyor benim gitmem gerekiyor hep uyumadığı saatlere denk getirirdik ama günler kısaldığı için artık bu da olmayacak pek ayyy çok darlandım ağlayasım var..uyku eğitimi almalı mıyım illaaa