Lale_gul Emzirdikten sonra gogus lerim dayanılmaz yanıyor. Daha önce yaşayan var mı? Bir çözüm bulan?
Elmsnghn Lale_gul bende hiç oyle olmazdı kayinvalidem goguslerin emzrdikten sonra acımıyor mu diye sordu o gunden sonra 1 ay agridi yanarak ama ne yanma. Daha bebegimin 40 i çıkmamıştı. Nazardan diye düşündüm ben cunku kayinvalidemin acayip nazari deger.
Lale_gul Havva97 yanmasını hafifleticek bir çözüm biliyor musunuz? Sürekli olucak diye korkuyorum. Geceleri uyuyamiyorum yanmasindan dolayı.
Lale_gul Elmsnghn benimde yanıyor işte. Yani biber acısı gibi yanıyor bütün göğsüm. Uyuyamiyorum geceleri. 2 aylık bebeğim ne kadar daha sürecek böyle bilmiyorum
Elmsnghn Lale_gul emzirdikten sonra göğsüne sicak havlu koy bide bol bol oku ve okut. Nazar değmiş olabilir
Haffuse Lale_gul zamanla alisacaksin, o hissiyat kaybolacak.kendini rahatlatmak icin iluk dus al istersen . Saglicakla kalin sen ve bebisin🥰
Havva97 @Lale_gul yani alışman gerekecek ama kendini rahatlat önce bu normal bi durum vücudun süt üretiyo ve bebeğin için en sağlıklısı o süt o yüzden ben o duygudan bile zevk alırdım :)