merhaba kızlar bebeğim 1 yaşında 11 aylıkken sebepsiz bir nöbet geçirdi tahlillerimiz elhamdülillah temiz çıktı Dr her insan da olabiliyor dedi fakat benim gözümün önünden gitmiyor bebeğime birşey olacak korkusu yaşıyorum sürekli uyurken bile hep yanındayım yani önceden de korkuyordum tabiki ama şimdi çok sıklaştı yani ne yapabilirim bilmiyorum nasıl düşüncelerimi biraz rahatlatabilirim