beasmir belki yanlış bir yöntemdir bende böyle olsun istemezdim ama ben tuzlu şekerli su sürerek biraktirdim. 10.gün oldu henüz birakali, 21 aylık olmasına 1 hafta vardı. Normalde sabır taşı ile bıraktırırım diyordum ama ani bi kararla olduğu için o an sabır taşı alacak imkanım yoktu. Atlattık sayılır çok şükür, bugüne kadar her uyutacagim zaman sürüyordum bi denemek istiyordu çünkü hep. Eğğğ olmuş dedim hep o da baktıkça eğğ dedi, bugün gündüz ve gece uykusuna yatirirken hiç istemedi inşallah istemez artık. Bizim süreç böyle ilerledi.