miray31 11 aylkk bebeği olan annelerim bebeğiniz kelime söyleyebiliyor mu? Dediklerinizi anlıyor mu? Bizimki sadece meme mama baba diyor
only_1 miray31 10 Aylık kız bebeğim anne Annanne dede deyze Ada baba nenne abi mamma eee eee suanlik öpücük atıyor bay bay yapıyor alkış. Gel deyince geliyor git deyince gidiyor yat deyince yatıyor aklıma bunlar geldi
Oburiks miray31 11 buçuk aylık gel hadi diyor , bay bay yapıyor sar sar makarayı yapıyor, qlkis diyince alkış caliyor, bunun dışında koş diyince anlıyor baba geldi diyince anlıyor , elime bezi alınca kaçıyor koltuğun arkasına , ekstra biseyimiz yok
benimbebegim miray31 11 ay 5 günlük, anne baba gel al ver aldım dede pisi pisi gibi şeyler söylüyor, sar makarayı bir de ceviz adam hareketlerini yapıyor 😂 gel dediğim de gelir öper bay bay alkış merhaba nerdeymiş yapar bunlar geldi aklıma
Aylizinannesi2 Benim bebeğim de 11 aylık. Sizinkine ek anne, gel, hav sesleri var. Ki gayet normal bence. Anlıyor mu diyo sormuşsunuz. Yani gel dediğimde geliyor öp dediğimde ya da bay bay yap dediğimde yapıyor. İletişim kurabiliyorum yani bebeğimle
Madalina miray31 benimki 10 ay 22 günlük. Baba mama diyor. Nene dede diyordu şimdi çok söylemiyor. Gel diyor eliyle işaret ediyor. Bay bayı öğretmeye çalışıyorum yapmıyor. Alkış falanda yapmıyor. Dediğimi anliyor ama.
fa_sena_y miray31 yaşına 1 hafta kaldı iki gündür bilinçli olarak babasına net baba diyor. bilinçli olarak diğer söyledikleri kuzuya mee diyor köpeğe hıhhıh(havlama) suya buuv diyor.