Feyzakarhn 4,5 aylıkken benim bebeğimdede rastladım 2 kere yeşillik falanda yemiştim doktora sordum yediğinden kaynaklıdır yada yaparken zorlandığında olur dedi o zamandan beri yeşillikte yemiyorum inceliyorum birşey yok şuanlık uzun süre olursa doktora gösterin mutlaka