Alparslanbey_ Bebegi sunnet olan anneler bi bakar mısınız oğlun sünnet olali 3 gün oldu bugün çiş yaparken ağladığını fark ettim ve çok az cis yapıyor bu normal mi sizde nasildi
Minmini Alparslanbey_ ilk gün ağlamıştı benim oğlum da çiş yaparken ama sonradan geçti. Nasıl bir bakım yapıyorsunuz? Belki kuru kalıyordur o yüzden de geriliyordur çiş yaparken
Kuzeynepp Alparslanbey_ oy kiyamm aciyordur belki ama biz bi sorun yasamadkk şükür. Krem verdiler mi suruyor musunuz? Birde ağrısı olur die bize parolun surubunu vermslerdi. Kiyamm ins acidan degildir.
Elmsnghn Alparslanbey_ bir doktora mi goturseniz muhtemelen canı acidigi icin biraz yapip sonra çişini tutuyor. Ama çişini tutmasi hiç iyi değil
Gnsdrn Alparslanbey_ bence karton bardak kesın koyun. Bana gerek yok dedıler ben koydum. Hıc aglamadı.