Oğlum 10 ay 20 günlük 4 tane altta 4 tane üstte dişleri var. Herkes emziği bıraktırmam gerektiğini söylüyor üst damağında emzik izi çıkmış dişleri bozuk çıkarmış ama oğlum da emsiksiz asla uyumaz nasıl bıraktırcağımı bilmiyorum ya da böyle birşey var mı erken değil mi 2 yaşına kadar kullanılır diyorlardı emziği ne yapmalıyım bilmiyorum.