Şuan 3 aylık bebeğim yaklasık 1 aydır 4-5 günde yapmaya basladı aniden normalde 8 den fazla kakalı bez değiştiriyodum ve çok korktum doymuyor diye doktora sordum çişli bez yapıyosa kakalı bezin gününü önemsemiyolar çişini sayıyorlar hatta sütün yaradıgı anlamına geliyormus kaka yapmaması :)