Kızlar geçen hafta doktora gittik oğlum 17 aylık 11 kilo boyu da 74 cm tablolara göre kısa kilo neysede boyunu çok takıyorum kafaya doktor 4 cm eksik o da tamamlanır sıkıntı yok dedi herhangi bi vitamin vermedi beklemeli miyim başka doktora gitmeme gerek var mı yemesi iştahı da güzel maşallah ben de eşim de kısa değiliz