Kızlar bebeğim 2 aylık 2 hafta öncesine kadar çok güzel emiyordu gazını çıkarıyordu güzel bir düzenimiz vardı. Bu arada çok gazlı bir bebek. Yatmadan yatmaya mama veriyordum ve uzun süre uyuyordu. Yani günde sadece 1 defa. Göğsüm yara olmaya başladı şişti her emzirmede ağlamaya başladım. Meğersem mastit olmuşum. Sonra ben günde 2 3 defa mama vermeye başladım. Sütümün yetmediğini düşünerekten. Hiçbir zaman memeyi kesmedim hep emzirdim ama mama takviyesi de yaptım. Çevremde herkes mama niye veriyosun alıştırma emzir gibi cümleler kuruyor. Ama bebeğim mama ile desteklendiğinde daha iyi doyuyor ve huzurlu rahat uyuyor. Şimdi canımı çok sıkan şey vicdan azabı çekiyorum sanki memeden esırgıyor gibi 😞😞