humeyradmn bebeğim 43 günlükken girdi yoğunbakıma 46 gün kaldık 2 kere entübe edildi 3 ay olmasına 3 gün kala verdiler kucağıma. Çok yıpranmıştık. Şimdi 1 yaşında çom şükür herşey yolunda, sadece çabuk hasta oluyor. Üzülme dua et. Şimdi senin duaların kabul olur. Rabbim sana bağışlasın bebeğini.